Pages

Sorry...


Kejadian ini berlaku di sebuah pejabat

Pemanggil : Hello boleh saya bercakap dengan Ani wan ( Ani Wan = Anyone )

Operator : Ye, Awak bercakap dengan saya

Pemanggil : Bukan say ingin bercakap dengan Ani wan

Operator : Ya, Saya faham awak mahu bercakap dengan sesiapa. Jadi awak boleh bercakap dengan saya. Sapa Ni..?

Pemanggil : Saya Sam Wan. Saya mahu bercakap dengan Ani Wan! Ada perkara penting. ( Sam Wan = Someone )

Operator : Ya saya tahu awak... awak sam Wan dan Awak mahu bercakap dengan Ani Wan. Apa yang hendak disampaikan

Pemanggil : Tolong bagi tahu adik saya Ani Wan, Yang abang kami kemalangan iaitu Noe Wan Dan Di hantar oleh Avery Wan Kehospital ( Noe Wan = No One, Avery Wan = Everyone )

Operator : Jika taka da sesiapa dihantar ke hospital, tentu kemalangan tu bukan perkara yang Penting ! awak mungkin berlawak, tapi saya tiada masa melayan awak.

Pemanggil : Biadap Awak ni. Siapa nama awak?

Operator : Nama Saya Saw Ree. ( Saw Ree = Sorry )

Pemanggil : Ya! Awak memang patut Minta maaf . Sapa nama awak?

Operator : Saya dah cakap tadi nama saya Saw Ree.

Pemanggil : Ohhhh.. Tidakkkkkkk……

No comments:

Post a Comment

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....